Tijek Postupka
Agencija sukladno Zakonu o obveznim i stvarnopravnim odnosima u zračnom prometu (NN 132/98, 63/08, 134/09, 94/13) provodi postupak zaštite prava putniku u cilju mirnog razrješenja spora. Nakon što zaprimi prigovor, Agencija će najprije kontaktirati prijevoznika ili zračnu luku tražeći razlog i dokaze zbog kojih je došlo do poremećaja propisanih Uredbom 261/2004 i Uredbom 1107/2006. U predmetnom postupku Agencija izdaje konačno mišljenje u dva slučaja: kada utvrdi da putnik ne ostvaruje prava propisana Uredbama ili kada smatra da putnik ostvaruje navedena prava, ali mirno razrješenje spora nije uspjelo te prijevoznik ili zračna luka nisu postupili u skladu s Uredbama. Konačno mišljenje nije pravno obvezujuće. Ukoliko putnik nije zadovoljan sa ishodom postupka pred Agencijom, ima pravo podnijeti tužbu pred nadležnim sudom.
- 3 - 4 mjeseca za jasne predmete
- 6 mjeseci za složene predmete
- dulje od 6 mjeseci za predmete koji uključuju pravne postupke